Cum sa scrii un email de vanzari care sa-ti aduca intalnirea?

Salutare,

Pentru ca traim o era din ce in ce mai digitalizata in care mail-urilemail de vanzari1 de vanzari si informatiile circula foarte rapid sansele sa mai obtii o intalnire prin email scad dramatic. Potentialul tau client primeste mii de email-uri in fiecare zi, unele prea lungi altele care nu reusesc sa transmita informatia si lista poate continua.

Dar profesionistii gasesc cu succes noi modalitati si se adapteaza rapid la noile tendinte. De fapt acesta este si secretul in epoca noastra, sa reusesti sa te adaptezi la nevoile reale ale potentialilor tai clienti.

Deci cum scrii un email de vanzari pentru a obtine o intalnire unde ai sansa sa-ti valorifici mult mai bine produsul/serviciile?

In primul rand raspunde la 3 intrebari:

Ce vreau sa spun/sa transmit?
Ce este important pentru clientul meu?
Ce actiune ulterioara vreau sa determin pentru clientul meu?

O sa-ti ofer un model pe care eu il folosesc cu succes si are rezultate extraordinare:

1.Ce vreau sa spun, sa transmit?
Stimate Domn Ionescu va retin atentia cu o scurta propunere foarte interesanta in acest moment de dezvoltare pe care il demarati cu mare succes!

2. Ce este important pentru clientul meu?

Scopul nostru este sa ajutam la cresterea cifrei de afaceri si evident a profitului ambelor parti in cel mai simplu si echitabil mod pentru ambele parti.

In ultimii 4 ani segmentul de piata a electrocasnicelor cu abur (statii de calcat, curatatoare cu abur, aspiratoare cu abur) a crescut foarte mult in Romania.

Experienta de peste 7 ani in Romania si peste 40 ani la nivel European pe acest segment de piata, ne-a aratat ca avem cele mai bune oferte de pret atat pentru clientul final cat si pentru partenerii nostri. Un scurt exemplu: anul trecut partenerul nostru X (un partener cu care colaborezi deja) a vandut 100 articole POLTI intr-o singura campanie (pretul mediu/tranzactie fiind de aprox.700Ron).

valoare pentru client

Mai mult raport-ul pret/calitate este unul imbatabil deoarece compania noastra s-a nascut cu aceasta specializare si continua cu inovatii in acest domeniu de peste 40 ani.

3. Ce actiune ulterioara vreau sa determin pentru clientul meu?

Din punctul Dvs. de vedere ce produse POLTI s-ar potrivi cu strategia Dvs. de vanzari din acest an pe segmentul de statii de calcat si echipamente de curatenie cu abur?

Multumesc anticipat pentru raspunsul Dvs.!

call to action

Peste 70% din clienti raspund cu un telefon sau email si ma invita la ei la o intalnire unde sa stam de vorba ­čÖé

TIP: Fa o lista cu beneficiile pe care produsul/serviciul tau le are, adauga experintele cu alti parteneri si avantajele concrete pe care le poti oferi. Adauga valoare in email-urile pe care le dai, iesi din vechiul tipar si rezultatele o sa apara imediat!

Te invit sa fii proactiv si sa adaugi valoare acestei experiente printr-un model pe care tu il utilizezi, comentariu sau sa-l impartasesti cu prietenii tai care lucreaza in vanzari:)

Cu drag,

Relu Paraschiv

CEO, Antreprenor, Sales Advisor

Leave a Reply